piątek, 31 lipca 2015

Potęga umysłu

Dziś przy włączaniu YB wyświetlił sie kolejna wkurzająca reklama, pomyślałam sobie ah znów musze poczekać 0:30 sekund! Ale.... obejrzałam i... reklama pokazywała młoda kobiete na wakacjach pijącą znany napój icetea. Kobieta lezy na plazy i nagle z wody wychodzi nieźle zbudowany mężczyzna topless. Rozmarza się, nagle przed oczami kobiety ktoś rzuca stos papierów.... kolejne ujęcie to twarz starego, pomarszczonego szefa, ale co? Kbieta wyobraża sobie nadal przystojnego mężczyznę i uśmiecha się życzliwie do szefa :D

Przypomniał mi się jeden z ostatnio przeczytanych rozdziałów "Obudź w sobie olbrzyma" w który autor mówi jak łatwo opanować swój umysł i przypominać sobie momenty niezwykle przyjemne (bo do tego dążymy), aby po prostu bydź szczęśliwym. Najciekawsza była wizualizacja osób nieprzyjemnych (np. szef) w postacie które mogą nas rozśmieszyć. Nasz umysł potrafi robić lepsze triki. Możemy zmodyfikować głos tych osób tak jak my chcemy ich słyszeć. Wielokrotnie jeśli nie chcę słyszeć otoczenia (ludzi gdających w określonym jęzzku) bawiłam się swoim umysłem i ich głosy zamieniałam w np. w ćwierk ptaków :) Niesamowite! 
A więc można zmienić obraz i dźwięk otoczenia. Czemu musimy być zgadzać się na przyjmowanie otoczenia takim jakie jest - nieprzyjemne? 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz